A hosszas készülődés és csinosítgatás utolsó fázisaként lezajlott a teremdíszítő verseny zsűrizése és eredményhirdetése a debreceni Telegdi Kata Szakiskolában is. Okváth Hajnalka, Muskovszky Mária és Német Károly Botond szakértelmére és ízlésére hagyatkozva járta végig a postakerti épület tantermeit. Szemet gyönyörködtető, otthonos, ízléses, jó hangulatú termek tárultak fel a szemünk előtt minden ajtónyitás után. A vizuális hatás miatt ért élményeket összerázva a dobogós helyekre a következő csoportok állhattak föl:
I. : 13. évfolyamú fodrász osztály
II.: 13. évfolyamú kozmetikus osztály
III.: 12. évfolyamú irodai asszisztens osztály
Egy megbeszélt időpontban vártuk az osztályokat, hogy egy oklevél átadása mellett megköszönhessük és elismerhessük minden résztvevő munkáját. Fenntartóinknak utólagosan is köszönettel tartozunk, amiért az oklevél mellé pénzjutalom is járhatott az első három helyezettnek.
Hogy mennyire örültek, és mire fordítják a nyereményüket, arról szóljon néhány vélemény:
Az első helyen helyet foglaló fodrászok így emlékeznek: „A teremdíszítő versenyen a fodrászok is részt vettek, és a díszítéssel teli napok nagyon jól teltek. Az osztályterem napról-napra szebb lett, hála a csoport összetartásának. A lázas készülődés meghozta a gyümölcsét, hiszen első helyezést értünk el a versenyen, így elvihettük a fődíjat. Mivel végzős fodrászok vagyunk, közeledik a szakmunkásvizsga, ahol fel tudjuk használni a megnyert összeget. Reméljük, hogy minden évben lesz ilyen verseny, csak azt sajnáljuk, hogy mi már többet nem vehetünk részt rajta.”
„Nagy öröm és megtiszteltetés volt számunkra, hogy részt vehettünk ezen a versenyen. Fontos volt számunkra, hogy otthonosabbá tegyük tantermünket és jobban összekovácsolódjon az osztály. Lelkesedésünk meghozta gyümölcsét, mert 2. helyezést értünk el, melynek jutalma nagyban hozzájárul a gyakorlatunkhoz szükséges anyagok megvételéhez” – vallották az első éves kozmetikusok.
A harmadik helyezett II. éves iroda asszisztens osztályból Krizsán Nóra a következő véleményen van:
„Remek ötletnek tartottam, mert más iskolában nem volt ilyen.”
„Szépek lettek a termek. A jutalom minden osztályt biztatott” – írja Molnár Adrienn.
Kaszás Enikő benyomása így szól: „A teremdíszítésen nagyon jól éreztem magam. Jobban összekovácsolta az osztályt és a termek is szebbek, színesebbek lettek. A jutalmazás tudata még jobban emelte a teremdíszítés szándékát.”