Őszi túra

folder_openHírek, TÁMOP 3.3.10-046, TÁMOP-3.3.10.

Ősszel mindig jólesik kimozdulni a szürke hétköznapokból, ilyenkor az ember szívesen kirándul, vagy éppen túrázik egy kicsit. Így voltunk ezzel mi is, amikor 2014. november 12-én nekivágtunk Egernek és Szilvásváradnak. Az időjárás szerencsére nem tréfált meg minket, élvezhettük a gyönyörű, őszi, napsütéses időt.

Az első úticélunk Eger volt. A többórás buszozás után kellemes érzés volt sétálgatni egyet a városban. Először az egri bazilikát látogattuk meg. Egyszerűen elkápráztattak bennünket a gyönyörű freskók és szobrok, illetve maga az a klasszicista stílus, amiben épült a templom. Ezután sétáltunk egyet az egri vár udvarán. Mindannyian gyönyörködtünk a körülötte elterülő város látképén. Végül néhányan bátorkodtunk felmenni a minaret mind a 97 lépcsőfokán, hogy a 26 méteres magasságból integessünk a lent várakozóknak. A lépcsőfokok elég meredekek voltak, de megbirkóztunk velük.

Ezután Szilvásváradra vezetett az utunk. A célunk az ősember barlangja volt. Útközben rengeteg természeti csodával, gyönyörű állatokkal, illetve vicces vagy éppen tanulságos remekművel találkoztunk. Itt is viszonylag meredek és csúszós volt az út, de egymást segítve, támogatva elértük a csúcsot. Hisz mindannyiunk célja az volt.

Eléggé elfáradtunk a nap végére, de ettől függetlenül jól telt a haza menetel is, így felejthetetlen élményekkel tértünk haza.

Kmitt Ildikó, tanuló

A program a Tessedik TÁMOP-3.3.10. A – 12 – 2013 – 0046 Továbbtanulást erősítő kezdeményezések támogatása a Telegdi Kata Szakiskola és Szakközépiskolában pályázat során valósult meg.

Szent Bazil Középiskola Őszi túra Hírek TÁMOP 3.3.10 046 TÁMOP 3.3.10.